Publication detail
Studie možnosti použití nového distribučního kanálu a obchodních partnerů s přímým ovlivněním strategie prodeje
KOTLÍK, J.
Original Title
Studie možnosti použití nového distribučního kanálu a obchodních partnerů s přímým ovlivněním strategie prodeje
English Title
Study the possibility of using a new distribution channel and business partners with a direct influence on sales strategy
Type
study
Language
Czech
Original Abstract
Cílem této studie pro společnost Ultrasport s.r.o. je analyzovat stávající stav prodejních kanalů a jejich procesů. Společnosti Ultrasport navrhnout celkovou reorganizaci struktury internetové prezentace, společně se zavedením nového účinného distribučního kanálu.
English abstract
The aim of this study Ultrasport Company Ltd. is to analyze the current state of their sales channels and processes. Companies Ultrasport propose an overhaul structure of the Internet presentation, together with the introduction of new efficient distribution channel.
Keywords
internet, prodejní kanály
Key words in English
internet,sales channels
Authors
KOTLÍK, J.
Released
9. 6. 2010
Publisher
Ultrasport s r.o., Svitavy
Location
Brno
Pages from
1
Pages to
28
Pages count
28
BibTex
@misc{BUT68428,
author="Josef {Kotlík}",
title="Studie možnosti použití nového distribučního kanálu a obchodních partnerů s přímým ovlivněním strategie prodeje",
year="2010",
pages="1--28",
publisher="Ultrasport s r.o., Svitavy",
address="Brno",
note="study"
}