Detail publikace
Studie možnosti použití nového distribučního kanálu a obchodních partnerů s přímým ovlivněním strategie prodeje
KOTLÍK, J.
Originální název
Studie možnosti použití nového distribučního kanálu a obchodních partnerů s přímým ovlivněním strategie prodeje
Anglický název
Study the possibility of using a new distribution channel and business partners with a direct influence on sales strategy
Typ
studie
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Cílem této studie pro společnost Ultrasport s.r.o. je analyzovat stávající stav prodejních kanalů a jejich procesů. Společnosti Ultrasport navrhnout celkovou reorganizaci struktury internetové prezentace, společně se zavedením nového účinného distribučního kanálu.
Anglický abstrakt
The aim of this study Ultrasport Company Ltd. is to analyze the current state of their sales channels and processes. Companies Ultrasport propose an overhaul structure of the Internet presentation, together with the introduction of new efficient distribution channel.
Klíčová slova
internet, prodejní kanály
Klíčová slova v angličtině
internet,sales channels
Autoři
KOTLÍK, J.
Vydáno
9. 6. 2010
Nakladatel
Ultrasport s r.o., Svitavy
Místo
Brno
Strany od
1
Strany do
28
Strany počet
28
BibTex
@misc{BUT68428,
author="Josef {Kotlík}",
title="Studie možnosti použití nového distribučního kanálu a obchodních partnerů s přímým ovlivněním strategie prodeje",
year="2010",
pages="1--28",
publisher="Ultrasport s r.o., Svitavy",
address="Brno",
note="study"
}