Course detail

Introduction to Bachelor Thesis - CHPL

FCH-BC_UBP_CHPLAcad. year: 2024/2025

Not applicable.

Language of instruction

Czech

Number of ECTS credits

4

Mode of study

Not applicable.

Entry knowledge

Not applicable.

Rules for evaluation and completion of the course

Not applicable.

Aims

Not applicable.

Study aids

Not applicable.

Prerequisites and corequisites

Not applicable.

Basic literature

Not applicable.

Recommended reading

Not applicable.

Elearning

Classification of course in study plans

  • Programme BPCP_CHTPO Bachelor's

    specialization CHPL , 3 year of study, winter semester, compulsory-optional

  • Programme BKCP_CHTPO Bachelor's

    specialization CHPL , 3 year of study, winter semester, compulsory-optional

  • Programme BPCP_CHTP Bachelor's

    specialization CHPL , 3 year of study, winter semester, compulsory-optional

  • Programme BKCP_CHTP Bachelor's

    specialization CHPL , 3 year of study, winter semester, compulsory-optional

Type of course unit

 

Exercise

26 hod., compulsory

Teacher / Lecturer

Syllabus

1. Úvod do bakalářské práce: pokyny a směrnice pro zpracování práce a SZZ, struktura odborného textu a jeho jednotlivé části,
2. Pravidla pro zpracování vysokoškolských kvalifikačních prací na FCH VUT v Brně, normy a pravidla pro zpracování technických prací, typografická pravidla, pravidla pro vytváření grafů, Příprava tabulek, obrázků, příloh, dodatků
3. Rešerše, odborné informační zdroje a databáze, citace dle normy, zákony a etika
4. Základy zpracování experimentálních dat - úvod: nástroje, možnosti a způsoby zpracování dat
5. Základy zpracování experimentálních dat - statistická šetření: sběr dat, zpracování dat, zobrazení a základní analýza dat, vyjadřování variability, miry polohy, průměr grupovaných dat, vážený průměr, korelace, lineární regrese
6. Základy zpracování experimentálních dat - nejistoty měření: nejistota přímých měření, nejistota nepřímých měření, kombinovaná a rozšířená nejistota
7. – 13. Individuální témata pro oborovou výuku

Elearning