Detail publikace
Learning styles of university students and language learning: Concepts, recent views and research-based recommendations
FIŠEROVÁ, L.
Originální název
Learning styles of university students and language learning: Concepts, recent views and research-based recommendations
Typ
článek v časopise - ostatní, Jost
Jazyk
angličtina
Originální abstrakt
The contribution deals with Vermunt’s – Van Rijswijk’s constructivist model and in- ventory of learning styles (ILS). Students in experimental group learned English from arbitrary internet materials and control group students studied in face-to-face lessons. Common values and students scores were compared; in both groups identical ILS items exceeded common values range.
Klíčová slova
learning styles; language learning; common scores; information processing; university students
Autoři
FIŠEROVÁ, L.
Vydáno
30. 4. 2017
Nakladatel
Česká a slovenská asociace učitelů jazykových center na vysokých školách
Místo
Brno, Česká republika
ISSN
1804-9435
Periodikum
CASALC Review
Ročník
6
Číslo
3
Stát
Česká republika
Strany od
18
Strany do
27
Strany počet
10
URL
BibTex
@article{BUT143234,
author="Lenka {Fišerová}",
title="Learning styles of university students and language learning: Concepts, recent views and research-based recommendations",
journal="CASALC Review",
year="2017",
volume="6",
number="3",
pages="18--27",
issn="1804-9435",
url="http://casajc.cz/article/show/58"
}