Detail publikace

Jsou aplikační příklady dostatečnou motivací?

POLCEROVÁ, M.

Originální název

Jsou aplikační příklady dostatečnou motivací?

Anglický název

Application examples are sufficient motivation?

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

V příspěvku je stručně popsán současný stav výuky matematiky na FCH VUT v Brně včetně úrovně znalostí nastupujících posluchačů a posluchaček. Pokouší se odpovědět na otázku, zda zařazení aplikačních příkladů do výuky matematiky je dostatečnou motivací pro studium matematiky. Zabývá se problematikou zařazení těchto příkladů do distančních učebních textů, které jsou součástí e-learningových podpor výuky matematiky a jakou nacházejí odezvu u studujících a učitelů.

Anglický abstrakt

The contribution briefly describes the current state of teaching mathematics at FCH BUT, including the knowledge level of entering students. It tries to answer the question whether the inclusion of application examples in teaching mathematics is sufficient motivation for the study of mathematics. It deals with the issue of inclusion of these examples in distance learning texts that are part of the e-learning teaching mathematics and what response they find among students and teachers.

Klíčová slova

Motivace; matematika;aplikační příklady,distanční učební texty

Klíčová slova v angličtině

Motivation; mathematics, application examples, distance learning texts

Autoři

POLCEROVÁ, M.

Rok RIV

2015

Vydáno

25. 2. 2015

Nakladatel

Pedagogická fakulta, Masarykova univerzita Brno

Místo

Brno

ISBN

978-80-210-7599-3

Kniha

Sborník příspěvků Motivace nadaných žáků a studentů v matematice a přírodních vědách III

Edice

první

Číslo edice

první

Strany od

85

Strany do

90

Strany počet

6

BibTex

@inproceedings{BUT113167,
  author="Marie {Polcerová}",
  title="Jsou aplikační příklady dostatečnou motivací?",
  booktitle="Sborník příspěvků Motivace nadaných žáků a studentů v matematice a přírodních vědách III",
  year="2015",
  series="první",
  number="první",
  pages="85--90",
  publisher="Pedagogická fakulta, Masarykova univerzita Brno",
  address="Brno",
  isbn="978-80-210-7599-3"
}