Detail předmětu
Týmový projekt - ŽP 2
FCH-BC_TP_ŽP2Ak. rok: 2023/2024
Předmět pokračuje a navazuje na předešlý ŽPI, nadále umožňuje studentovi práci v týmovým prostředí, postupně je veden k samostatné práci a odpovědnosti za vyhodnocování zlískaných informací. Dále se podílí na projektovém záměru s cílem úspěšně dokončit zadaná témata.
Jazyk výuky
Počet kreditů
Garant předmětu
Pravidla hodnocení a ukončení předmětu
Učební cíle
Studenti si osvojí pravidla práce v odborném týmuv rámci týmového řešení konkrétního problému z oblasti chemie a technologie materiálů. Na základě získaných poznatků z oblasti týmové práce a řízení lidských zdrojů si studenti vytvoří malé týmy podle zájmu o konkrétní problematiku, rozdělí si role a v rámci týmu budou řešit zadaný problém teoreticky. Naučí se pravidla zpracování závěrečné souhrnné zprávy a připraví se na oponenturu. V rámci prezentace průběhu řešení a výstupů projektu získají nové prezentační dovednosti. Předmět je přípravou na následující řešení individuálních projektů v rámci bakalářských prací, kdy se studenti musí zařadit do existujících výzkumných týmů a plnit přidělenou roli.
Elearning
Zařazení předmětu ve studijních plánech
- Program BKCP_AAEFCH bakalářský 3 ročník, zimní semestr, povinně volitelný
- Program BPCP_AAEFCH bakalářský 3 ročník, zimní semestr, povinně volitelný
- Program BPCP_CHTOZP bakalářský 3 ročník, zimní semestr, povinně volitelný
- Program BKCP_CHTOZP bakalářský 3 ročník, zimní semestr, povinně volitelný
Typ (způsob) výuky
Cvičení
Vyučující / Lektor
Osnova
Předmět pokračuje a navazuje na předešlý ŽPI, nadále umožňuje studentovi práci v týmovým prostředí, postupně je veden k samostatné práci a odpovědnosti za vyhodnocování zlískaných informací. Dále se podílí na projektovém záměru s cílem úspěšně dokončit zadaná témata.
1.týden: Úvod do výuky, projektové řízení, týmová práce. Rozdělení studentů do týmů, výběr témat a supervizorů.
2.-9. týden: Zpracování projektového zadání - kontrolní dny v jednotlivých týmech.
10.-13. týden: Prezentace výsledků jednotlivých týmů, diskuse, oponentura závěrečné zprávy.
Elearning