Detail předmětu
Diploma Seminar - SCH
FCH-MAO_DS_SAk. rok: 2012/2013
Seminární diskuse k tématům zadaných diplomových prací.
Jazyk výuky
angličtina
Počet kreditů
2
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Výsledky učení předmětu
Způsoby prezentace a hodnocení výsledků vlastí práce.
Prerekvizity
Obecný přehled vysokoškolské chemie.
Plánované vzdělávací činnosti a výukové metody
Metody vyučování závisejí na způsobu výuky a jsou popsány článkem 7 Studijního a zkušebního řádu VUT.
Způsob a kritéria hodnocení
Obhájená ústní prezentace na zadané téma související s diplomovou prací. Odevzdání písemného textu zpracovaného podle zásad pro psaní diplomových prací a obsahujícího dosud sebrané teoretické poznatky k diplomové práci a experimentální výsledky získané v rámci laboratoře oboru. Text studenti odevzdají nejpozději v zápočtovém týdnu vedoucímu DP, který jej po zhodnocení odborné stránky předá doc. Veselému k hodnoceni stránky typografické a ten text nakonec předá garantovi předmětu k udělení zápočtu. Oba hodnotitelé vyjádří přímo do textu své hodnocení, v případě závažných nedostatků text vrátí k přepracování.
Přijatý text bude po zapsání zápočtu vrácen i s hodnocením studentovi, který kritické poznámky využije při sepisování diplomové práce.
Přijatý text bude po zapsání zápočtu vrácen i s hodnocením studentovi, který kritické poznámky využije při sepisování diplomové práce.
Osnovy výuky
a) Pravidelné diskusní semináře.
b) Samostatná práce za konzultace vedoucích DP:
Každý/á vedoucí diplomové práce zadá každé(mu) své(mu) diplomantu/ce vhodný článek, o kterém student zpracuje a přednese prezentaci v rozsahu 10-15 minut a struktuře
- jaký problém a proč byl v článku řešen,
- jakými metodami,
- k jakým výsledkům autoři došli,
- jaký mají výsledky význam obecně i konkrétně pro zadanou diplomovou práci.
c) Ústní prezentace.
d) Psaní diplomových prací.
b) Samostatná práce za konzultace vedoucích DP:
Každý/á vedoucí diplomové práce zadá každé(mu) své(mu) diplomantu/ce vhodný článek, o kterém student zpracuje a přednese prezentaci v rozsahu 10-15 minut a struktuře
- jaký problém a proč byl v článku řešen,
- jakými metodami,
- k jakým výsledkům autoři došli,
- jaký mají výsledky význam obecně i konkrétně pro zadanou diplomovou práci.
c) Ústní prezentace.
d) Psaní diplomových prací.
Učební cíle
Výcvik studentů v prezentaci a hodnocení výsledků tvůrčí práce.
Vymezení kontrolované výuky a způsob jejího provádění a formy nahrazování zameškané výuky
Účast na seminářích a ústní prezentace. Neúčast na semináři je nutno nahradit vypracováním písemného referátu na téma daného semináře.
Základní literatura
individuálně, dle zadaného tématu (EN)
Zařazení předmětu ve studijních plánech